måndag 27 maj 2013

Shopping big tajm!

Oh, jäklars vad jag kan shoppa!!!
Idag har Visa-kortet glött, kan jag säga. Så pass att jag nästan har lite ågren... Men jag älskar mina fina saker!
1 par Pleasejeans, 1 Ps Call Me-armband, 1 Marc Jacobs armband, 1 guldhalsband, 1 kjol samt strumpbyxor. Det svider i plånkan nu, men va fan... Det är ju bara pengar... *sväljer hårt*

Ska inte träna idag, har att göra hemma, och jag har haft ätardag de luxe. Men så får det vara ibland! Skönt för mig. Hade det såå trevligt med min danska väninna, och solen sken medans vi shoppade och lunchade. Dejligt. Och som lök på laxen blev det favoriten till middag: Spagetti med köttfärssås.

Här får ni bild på armbanden...


Tataa!
XXX

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åh fyyyy fan va härligt att shoppa! Det finns fasen inge bättre när visa kortet får jobba på;-)
Såååå jäkla snyggt armband! Snälla, får vi se dina nya pleasjeans oxå! Är såååå grymt sugen på att köpa ett par såna!
Kraaam K

Susjos sa...

Låter som en helt underbar dag!!!!
Supersnygga armband :)

Fru Venus sa...

Gud vad fina armband, gillar båda och vill ha det orangea nu! Tur jag inte har VISA kort.... :-)