söndag 2 juni 2013

Shit, shit, shit...

Tiden rinner iväg för mig, och jag hinner inte så mycket som jag skulle önska!

Har jobbat ett par dagar nu, och jobbar på extrajobbet i morgon. Det innebär att det egentligen ska göras en himla massa grejer idag. Men jag orkar inte... Vill träna, men min träningsbuddy hade en otäck cykelolycka, och är skadad. Då åker min karaktär ner i skosulorna, och jag hittar alla ursäkter i världen... MEN. Nu blir det alltså pw och styrketräning idag. No mercy. Vill fan inte mista allt jag tränat upp nu...

Hade en fabulös fredag kväll i Kristiansand i Norgen, med god mat, bubbel, och till och med lite glass. Lovely! En helt ok flygning i går, och idag sov jag länge. Är lite sur för att det är mulet just när jag är ledig, men va fan... Ingen rår ju på vädret.

Ska käka lite nu, sen är det dags att röra på fläsket.

Tataa!
XXX

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Heeej! Vad kul att jag hittade dig!

Skärp dig! sa...

Du är så HJÄRTLIGT välkommen! (tillbaka!)

Susjos sa...

Och här har solen lyst idag :)
Så skönt att sommaren är här!
Fortsätt njut och träna :)